Motor Honda iGX 390
Motor iGX390 je vybaven elektronickým továrně naprogramovaným regulátorem
otáček, vhodným pro aplikace, které vyžadují vlastnosti jako jsou Auto-Idle
(automatické ovládání volnoběhu) a Auto-Choke (automatický sytič).
Vyjma standardních vlastností motorů GX, verze iGX přináší následující
speciální vlastnosti:
- Elektronický regulátor otáček zajišťuje stálé otáčky motoru i při měnícím se
zatížení motoru
- Různé charakteristiky otáček jsou předprogramované přímo z továrny a
zahrnují: automatické ovládání volnoběhu, ovládání otáček přepínačem a
variabilní režimy otáček
- Snadné startování pomocí automatického sytiče i bez startovací baterie
- Systém automatického ovládání otáček přináší velkou úsporu paliva a zvyšuje
uživatelský komfort
Technické specifikace
- Typ motoru: 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
- Typ vložky válce: Ocelová vložka
- Vrtání a zdvih (mm): 88 x 64
- Zdvihový objem (cm3): 389
- Kompresní poměr: 8.2 : 1
- Čistý výkon kW/HP (ot.min-1): 8,7 / 11,7 (3600)
- Trvalý provozní výkon kW/HP (ot.min-1): 6,4 / 8,6 (3000) - 7,0 / 9,4 (3600)
- Max.čistý kroutící moment Nm/kgf (ot.min-1): 26,5 / 2,7 (2500)
- Systém zapalování: Digitální CDI s proměnným předstihem
- Startování: Reverzní / Elektrické
- Objem palivové nádrže (litrů): 6,1
- Spotřeba paliva při trvalém provozním výkonu l/hod (ot.min-1): 3,5 (3600)
- Objem olejové náplně (litrů): 1,1
- Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 409 x 484 x 448
- Suchá hmotnost (kg): 37
Ceník motorů Honda platný od 01.10.2018