OBJEDNÁVKY PŘIJATÉ OD 19.12.2024 BUDOU EXPEDOVÁNY PO NOVÉM ROCE OBJEDNÁVKY PŘIJATÉ OD 19.12.2024 BUDOU EXPEDOVÁNY PO NOVÉM ROCE OBJEDNÁVKY PŘIJATÉ OD 19.12.2024 BUDOU EXPEDOVÁNY PO NOVÉM ROCE

Jak postupovat při reklamaci výrobků a služeb u Elva Profi

Reklamace přepravy

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození přeberte s výhradou.

Na následné reklamace po převzetí, jestliže nebude v záznamu od přepravce uvedeno, převzato s výhradou, nebude brán zřetel. Veškeré zboží, které odesíláme je pečlivě zkontrolováno a zabaleno.

Reklamace výrobku

Zboží u nás můžete jednoduše reklamovat. Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit v nejkratším možném termínu. V pracovní dny Vás budeme co nejdříve kontaktovat s konkrétními informacemi, jak bude Vaše reklamace řešena.

Přejeme Vám, ať Vám zakoupené zboží slouží co nejdéle, ale znáte to - občas se něco pokazí. Pro případ, že produkt nefunguje správně či dokonce přestal zcela fungovat, je tady naše Reklamace!

Průběh reklamace

Doklady potřebné k reklamaci zboží:

  • Doklad o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
  • Reklamační formulář
  • Záruční list
  • Fotodokumentace

Vyplněný reklamační formulář nám prosím zašlete na e-mail: servis@elvaprofi.cz. Po té Vás bude kontaktovat naše reklamační oddělení kontaktovat a společně domluvíme následující postup.

Lhůta pro vyřízení reklamace

  • V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě, v opačném případě není doba stanovena
  • V případě, že Vám reklamace nebude uznána, neexistuje zde zákonné určení lhůty.

Ve všech případech se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době!

ELVA PROFI s.r.o. - prodej, půjčovna a servis strojů a nářadí
Rudolfovská 107/465, České Budějovice, 370 01 IČ: 26086654, DIČ: CZ26086654
Zapsáno v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 13193

e-shop od EDGERING © 2024

Máte zájem
o více informací?